Meer details
Match criteria
Regio
  • Noord-Holland
  • Westen
Gewenst aantal uren
  • 32 - 36 uur
  • 36 - 40 uur
Functiegroep
  • Financiele dienstverlening
Branche
  • Bank- en verzekeringswezen
  • Zakelijke dienstverlening

Adviseur Bedrijven

Functie omschrijving Adviseur Bedrijven

Ben jij op en top multitasker? Word jij blij van een functie met veel klantcontact met ondernemers? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Deze grootbank zoekt nog mensen die willen groeien in het Zakelijke domein.

De functie
Als adviseur spreek je de taal van de ondernemer en weet je hoe je verbinding maakt met verschillende klanten. Je hebt kennis van zakelijke rechtsvormen en structuren van ondernemingen. Je stelt de juiste vragen en vraagt waar nodig door, zodat je snel samen met de klant helder hebt welke informatie of ondersteuning er precies nodig is. Je adviseert klanten proactief over bankzaken zodat onze klanten zich volledig kunnen richten op ondernemen. Je hebt brede kennis van de financiële producten en diensten. Bij complexe zaken kun je rekenen op collega’s met specialistische kennis. Je vraagt actief om feedback om je te kunnen blijven ontwikkelen en komt zelf met verbetervoorstellen.

Je wordt onderdeel van het online team in Amsterdam, na enige tijd wordt bekeken welke locatie het meest geschikt is voor jou. Dit team bedient klanten die al online klant zijn geworden, maar waarbij de CDD klantacceptie nog afgerond dient te worden. En je adviseert klanten proactief over bankzaken. Je bent gewend om in team te werken aan uitdagende doelstellingen.


Het streven van de opdrachtgever is dat klanten zelfverzekerd financiële keuzes kunnen maken en er daarbij nooit alleen voor staan. Of het nu gaat om dagelijkse bankzaken of op belangrijke momenten in het leven van de klant. Anders gezegd: de klant mag verwachten dat we gewone dingen ongewoon goed doen en excelleren op de momenten die er toe doen.



Functie eisen Adviseur Bedrijven

Wij vragen

• HBO diploma;
• WFT Basis en WFT Schade Particulier en Zakelijk;
• 1 tot 3 jaar ervaring in een dienstverlenende (bij)baan;
• Ervaring bij deze grootbank is een pre;
• Ervaring met CDD is een pre;
• Lef, een proactieve- en dienstverlenende houding;
• In het kader van bereikbaarheid voor onze klanten vragen we maximale flexibiliteit en beschikbaarheid.

Wie zijn wij

S-IMTAC is gespecialiseerd op het gebied van Interim Management / Detachering, Opleidingen & Projecten en Vitaliteit in de sector Banking, Finance, HR en Marketing & Communicatie. Onze missie is simpel, gewoon S-IMTAC Wij zijn eerlijk, betrokken, persoonlijk en doen net even dat extra stapje voor jou. Wij geloven in kansen en uitdagingen. Daarnaast geven wij trainingen voor het bedrijfsleven, MKB, overheden, banken en verzekeraars. Denk hierbij aan Sales Trainingen, Management Trainingen, Motivatie Trainingen, Advies / Coaching on the job, etc. De kracht van S-IMTAC zit in de ervaring, kennis en netwerk van het team. De organisatie is gericht op de volgende divisies: Banking, Finance, HR en Marketing & Communicatie. Op iedere divisie zitten specialisten met alle know-how om de juiste professionals te werven, selecteren en te trainen voor de betreffende opdrachtgever. Doordat de specialisten o.a. zelf operationeel zijn of zijn geweest bij de opdrachtgevers, weten zij precies wat er speelt, wat er wordt verwacht en boven alles, zij spreken dezelfde taal.

Publicatiedatum

24.07.2018

Contactpersoon

Jurrien

Job Search Agent
Maak een Job Search Agent en ontvang nieuwe vacatures per e-mail.
S-IMTAC B.V. gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.