Meer details
Match criteria
Medewerker Klantenservice
Functie omschrijving Medewerker Klantenservice
De medewerker is persoonlijke regisseur in gesprekken met klanten. De medewerker maakt als optimistische regelaar richting onze klanten onze klantbeloften waar: De medewerker draagt als optimistische regelaar bij aan de beweging die we als BLG Wonen willen maken:
|
Functie eisen Medewerker Klantenservice
Je hebt
Je communiceert duidelijk in woord en geschrift. Je vindt het fijn om op diverse niveaus te communiceren. Je bent een persoon die continu op zoek is naar mogelijke verbeteringen en je hebt een pro-actieve en resultaatgerichte instelling. Je werkt zelf organiserend, en hebt een pro-actieve en resultaatgerichte instelling. Je kan goed luisteren, hebt geen moeite met het analyseren van een probleem en werkt oplossingsgericht. |
Wie zijn wij
S-IMTAC is gespecialiseerd op het gebied van Interim Management / Detachering, Opleidingen & Projecten en Vitaliteit in de sector Banking, Finance, HR en Marketing & Communicatie. Onze missie is simpel, gewoon S-IMTAC Wij zijn eerlijk, betrokken, persoonlijk en doen net even dat extra stapje voor jou. Wij geloven in kansen en uitdagingen. Daarnaast geven wij trainingen voor het bedrijfsleven, MKB, overheden, banken en verzekeraars. Denk hierbij aan Sales Trainingen, Management Trainingen, Motivatie Trainingen, Advies / Coaching on the job, etc.
De kracht van S-IMTAC zit in de ervaring, kennis en netwerk van het team. De organisatie is gericht op de volgende divisies: Banking, Finance, HR en Marketing & Communicatie.
Op iedere divisie zitten specialisten met alle know-how om de juiste professionals te werven, selecteren en te trainen voor de betreffende opdrachtgever. Doordat de specialisten o.a. zelf operationeel zijn of zijn geweest bij de opdrachtgevers, weten zij precies wat er speelt, wat er wordt verwacht en boven alles, zij spreken dezelfde taal.
Publicatiedatum
05.07.2019
Contactpersoon
M. Kuijpers