Meer details
Match criteria

Medewerker Klantenservice

Functie omschrijving Medewerker Klantenservice

De medewerker is persoonlijke regisseur in gesprekken met klanten. De medewerker maakt als optimistische regelaar richting onze klanten onze klantbeloften waar: De medewerker draagt als optimistische regelaar bij aan de beweging die we als BLG Wonen willen maken:
  • Met reactief klantcontact bijdragen aan verbetering van de NPS en klanttevredenheid;
  • Zorgdragen tijdens een reactief klantcontact voor een optimale klantbeleving vanuit de kernwaarden van BLG Wonen;
  • Als optimistische regelaar ben je de regisseur in gesprekken met klanten en collega's van andere afdelingen binnen de keten, zoals experts, KBS, Back- en Midoffice;
  • Beantwoorden van algemene vragen over product- en dienstverlening van klant gerelateerde processen zoals statusvragen over klantdossiers;
  • Proactief contact opnemen met klanten met als doel behoud van een duurzame klantrelatie d.m.v. welkomstcalls en behoud acties;
  • Flexibel in werktijden en bereid om in avonduren te werken;
  • Met input actief bijdragen aan de continu verbetercyclus van procesoptimalisaties (GoedID);

Functie eisen Medewerker Klantenservice

Je hebt
  • hbo werk- en denkniveau;
  • Ervaring, in klant en/of adviseurcontact is een pre;
  • WFT Basis inclusief P.E.;
  • Je hebt voldoende productkennis/ervaring met hypotheken, sparen & beleggen of bent bereid deze op te doen;
  • Een markt- en klantgerichte denkwijze;
  • Affiniteit met zowel Business-to-Consumer als Business-to- Business contacten/communicatie;
  • Kent en anticipeert op de impact van lifeevents op de financiële weerbaarheid van de klant.
Competenties
Je communiceert duidelijk in woord en geschrift. Je vindt het fijn om op diverse niveaus te communiceren. Je bent een persoon die continu op zoek is naar mogelijke verbeteringen en je hebt een pro-actieve en resultaatgerichte instelling. Je werkt zelf organiserend, en hebt een pro-actieve en resultaatgerichte instelling. Je kan goed luisteren, hebt geen moeite met het analyseren van een probleem en werkt oplossingsgericht.

Wie zijn wij

S-IMTAC is gespecialiseerd op het gebied van Interim Management / Detachering, Opleidingen & Projecten en Vitaliteit in de sector Banking, Finance, HR en Marketing & Communicatie. Onze missie is simpel, gewoon S-IMTAC Wij zijn eerlijk, betrokken, persoonlijk en doen net even dat extra stapje voor jou. Wij geloven in kansen en uitdagingen. Daarnaast geven wij trainingen voor het bedrijfsleven, MKB, overheden, banken en verzekeraars. Denk hierbij aan Sales Trainingen, Management Trainingen, Motivatie Trainingen, Advies / Coaching on the job, etc. De kracht van S-IMTAC zit in de ervaring, kennis en netwerk van het team. De organisatie is gericht op de volgende divisies: Banking, Finance, HR en Marketing & Communicatie. Op iedere divisie zitten specialisten met alle know-how om de juiste professionals te werven, selecteren en te trainen voor de betreffende opdrachtgever. Doordat de specialisten o.a. zelf operationeel zijn of zijn geweest bij de opdrachtgevers, weten zij precies wat er speelt, wat er wordt verwacht en boven alles, zij spreken dezelfde taal.

Publicatiedatum

05.07.2019

Contactpersoon

M. Kuijpers

Job Search Agent
Maak een Job Search Agent en ontvang nieuwe vacatures per e-mail.
S-IMTAC B.V. gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.