Meer details
Match criteria

Arbeidsmarkt Communicatiespecialist

Functie omschrijving Arbeidsmarkt Communicatiespecialist

Wat ga je doen?
Als arbeidsmarktcommunicatiespecialist geef jij jouw collega’s de kans om aan de buitenwereld te laten zien hoe gaaf en bijzonder het werken in de staalindustrie is. Het ophalen van authentieke verhalen maakt je werk heel bijzonder, maar het is ook noodzaak, omdat de budgetten die jij tot beschikking krijgt, je dwingen creatief te zijn.

Het is daarom vanzelfsprekend dat jij een echte vakspecialist bent. Jij weet welke middelen de meest effectieve bijdrage leveren aan het bereiken van jouw doelstelling; de beste instroom genereren en het structureel versterken van het employer brand binnen de gewenste doelgroepen.

Ervoor zorgen dat alle vacatures binnen de gewenste “time to hire” zijn ingevuld is een uitdaging! Daarnaast ben jij degene die enthousiasme, energie en vernieuwing brengt in het recruitmentteam.

Als arbeidsmarktcommunicatiespecialist heb je niet alleen de leukste functie, jij krijgt ook de ruimte om er de meest veelzijdige van te maken. Zo kan jij de rol pakken van:
• Adviseur; je helpt recruiters en vacaturehouders aan een effectieve wervingsaanpak, formuleert en werkt job marketing strategieën uit
• Strateeg; je werkt de strategie uit om interne en externe doelgroepen in beweging te krijgen
• Mediaspecialist; je zorgt dat de juiste on- en offline middelen worden ingezet
• Data analist; je zorgt ervoor dat wat wij doen meetbaar is, zodat wij continu kunnen verbeteren
• UX-expert; je werkt aan een optimale kandidaat beleving en effectieve werken bij site
• Referral specialist; je zorgt dat je collega’s medewervers zijn
• Content specialist; je zorgt dat content marketing creatief en effectief wordt uitgevoerd

Functie eisen Arbeidsmarkt Communicatiespecialist

Herken jij jezelf hierin?
Jij krijgt er energie van als je ziet dat het je collega’s lukt om de meest complexe profielen binnen te halen. Daarnaast wil jij ook een proactieve en innovatieve bijdrage leveren om de recruitment afdeling op een hoger plan te krijgen.
• Je beschikt minimaal over een afgeronde hbo-opleiding.
• Je hebt minstens 5 jaar relevante ervaring als arbeidsmarktcommunicatiespecialist.
• Je kunt laten zien dat je in je vakgebied succesvol, creatief en veelzijdig bent.
• Je kunt ons overtuigen dat jij het totale recruitmentproces begrijpt, vanaf opstellen van een vacaturetekst tot en met contractonderhandelingen.
• Je beschikt over een uitstekend gevoel voor (verschillende) belangen en krachtenvelden binnen een complexe organisatie.
• Gezien het internationale karakter van het bedrijf, heb jij sterke mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden in Nederlands en Engels.
• Je bent ambitieus, doortastend, een teamspeler en in staat om onder druk te presteren.

Wie zijn wij

S-IMTAC is gespecialiseerd op het gebied van Interim Management / Detachering, Opleidingen & Projecten en Vitaliteit in de sector Banking, Finance, HR en Marketing & Communicatie. Onze missie is simpel, gewoon S-IMTAC Wij zijn eerlijk, betrokken, persoonlijk en doen net even dat extra stapje voor jou. Wij geloven in kansen en uitdagingen. Daarnaast geven wij trainingen voor het bedrijfsleven, MKB, overheden, banken en verzekeraars. Denk hierbij aan Sales Trainingen, Management Trainingen, Motivatie Trainingen, Advies / Coaching on the job, etc. De kracht van S-IMTAC zit in de ervaring, kennis en netwerk van het team. De organisatie is gericht op de volgende divisies: Banking, Finance, HR en Marketing & Communicatie. Op iedere divisie zitten specialisten met alle know-how om de juiste professionals te werven, selecteren en te trainen voor de betreffende opdrachtgever. Doordat de specialisten o.a. zelf operationeel zijn of zijn geweest bij de opdrachtgevers, weten zij precies wat er speelt, wat er wordt verwacht en boven alles, zij spreken dezelfde taal.

Publicatiedatum

10.07.2019

Contactpersoon

W. van Beek

Job Search Agent
Maak een Job Search Agent en ontvang nieuwe vacatures per e-mail.
S-IMTAC B.V. gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.