Professionals aan het woord #44

 Aleyna Yükselen  loopt sinds september stage op de afdeling administratie bij S-IMTAC wij vroegen haar om haar ervaring met S-IMTAC te delen.

Ik had geen stage en toen kreeg ik van school een suggestie van stage plekken waar ze stagiaires nodig hadden. Toen kreeg ik met 5 andere hier bij S-IMTAC een stage en hier werden we getraind in van alles. Van feedback tot aan DISC. Dit vond ik aardig leuk en nieuwe dingen geleerd. De laatste dag moesten we een presentatie geven van wat we hadden gedaan. En ze hadden iemand nodig die administratief werk kon verrichten in de vorm van een stage dus ik had me aangemeld. Toen ik dit had gedaan kwam ik erachter dat er nog iemand was dus moest ik een motivatiebrief schrijven en toen Marcha deze had doorgenomen werd ik gekozen. 

Mijn voornaamste werkzaamheid is facturen, declaratieoverzichten maken daarnaast maak ik ook veel Excel overzichten. Daar houd ik bij van wie we uren hebben ontvangen en van wie niet. Dit geef ik vervolgens door aan HR en deze stuurt dan de herinneringen eruit. Ik vind het gezellig om hier te werken, dit komt vooral door het team dat hier zit. Ik vind mijn werkzaamheden leuk maar soms kom ik dingen tegen waarvan ik denk “ Wat is dit nou weer “. Vanuit S-IMTAC neem ik mee dat ik in de toekomst veel vragen moet stellen. Hier had ik eerst moeite mee maar sinds dat ik hier bij S-IMTAC werk gaat het een stuk beter. Dit komt omdat ik mezelf hier nu wel goed op mijn gemak voel en ik dus vragen durf te stellen. 

 In ‘’Professionals aan het woord’’ maak je kennis met onze (ex-)professionals en vertellen zij over hun ervaringen met S-IMTAC. Ze nemen je mee in de eerste kennismaking met onze recruiters en vertellen over de samenwerking. Ben je nieuwsgierig geworden naar wat S-IMTAC voor jou kan betekenen? Neem dan contact met ons op of kom langs voor een kop koffie!
Geen alternatieve tekst opgegeven voor deze afbeelding

Reageer

Auteur
S-IMTAC
Publicatie datum
23-12-2021 9:00
Deel dit artikel
S-IMTAC B.V. gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.