S-IMTAC op LinkedIn

Op de LinkedIn page van S-IMTAC en S-IMTAC P&O zijn we constant actief, daar wordt bij de afdeling MarCom dan ook hard aan gewerkt.  

Met behulp van onze Marketing & Communicatie stagiaires zijn we de afgelopen maanden steeds bewuster en gerichter met onze LinkedIn pages bezig geweest. Dat betekent in praktijk dat we wekelijks bijhouden hoeveel volgers we hebben, hoeveel content we zelf hebben gemaakt en hoeveel interactie daar uit voortgekomen is. Zo proberen we relevant te zijn en blijven en werken we gestaag aan een groeiend aantal volgers waar we blij mee zijn en trots op zijn! 

Vanuit onderzoek constateert onze stagiair dan ook: de persoonlijke posts doen het het best. De posts waarop we bijvoorbeeld laten zien wat er op kantoor gaande is of waarbij een van onze professionals het woord krijgt. Dat persoonlijke benadering het best werkt, zien we ook terug in de manier van volgers genereren. Persoonlijk uitnodigen is nog altijd de sleutel tot succes! Wie weet hebben we met de win-actie wel een goede tweede manier gevonden om ons volgersbestand te vergroten. 

Niet alleen de grote mijlpalen zoals 10 jarig bestaan moeten gevierd worden, ook de kleine mijlpalen zoals het aantal volgers juichen we toe! Op onze S-IMTAC page en S-IMTAC Projecten & Opleidingen page zitten we rond mooie doelen! Dat succes zetten we graag door en daarvoor zetten we deze win-actie in! Als we op P&O 650 aantal volgers behalen, verloten we onder de nieuwe volgers dit pakket met 6 lekkere smoothies! en behalen we de 3100 volgers bij S-IMTAC, verloten we dit pakket met 8 lekkere smoothies! Dus nodig iedereen uit en like deze post!